Fryser!

Ekar här hemma nu...så tyst o ensamt. Tur jag har en ny o fin matta som kan hålla mig sällskap =)

Haft en bra helg med Syster på besök. När hon kom i fredags så var det sushi som stod på menyn. (köpes ej egen gjord, tack o lov) Det smakade bra. Sen så tog vi det bara lugnt.

Lördag var full fart, fixa håret, traska på stan och sen fixa mat och oss själv.  Maten blev god och vi blev vackra som tusan =) Fick fin främmande av Marlén. Fick blommor...jag som inte tyckte jag var värd det med tanke på min klantighet. Men hon tyckte visst det fanns någon anledning. Tack, det värmde =)
Sen så blev det dessert, tjatter, fniss o skratt. Äckliga shots och speciella drinkar, God cider och gott vin. Och så lite popcorn på det. Musiken var anorlunda...men så ska det väl vara ibland =)
Sen ut och dansa till schlager musik och spana på folk.
En trevlig kväll, som på den gamla goda tiden.

Idag har det varit en bra dag. Dock så tråkigt att vara ensam nu, blir så tomt.....men det är ju så det är.


Följde Syster till flygbussen och gick sen hem, har inte tinat ännu. Fryser som attans.
Känner mig inte direkt pepp på dans ikväll....men det blir nog bra. Gäller nog bara att ta sig dit...hoppas jag.

Ska dricka nå varmt och hoppas på dett det hjälper mig tina upp. =)
Kanske tar en bit choklad till....fast jag slutat med godis....eller slutat lite grann iaf =)

Hoppas Sandra fick sitta själv på 9c, så hon slapp dela =)

Iskalla isglass pussar

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0