Tänk att tiden kan gå så fort.

Såg just att det är över 2 månader sedan jag var ute o dansade...kan det verkligen vara möjligt?
Känns längesen, man kanske inte fullt så längesedan. Tur kursen lindrar lite av abstinensen....kommer dock vara så nervös nästa gång det bär av på dans, så kommer inte våga dansa någe...tror jag glömt det mesta =)

Drömde om Moneybrother konserten inatt...den var helt värdelös. Men jag vet att det inte var någon sanndröm, då vi i drömmen var på Idun o konserten ska ju vara på Saga. Och så vet ju alla att han kan ju inte vara dålig. Så känner mig inte orolig alls.

Jag är fruktansvärt sugen på att se Britta oxå...men det blir nog inte av. Verkar nämligen inte vara någon som är så fruktansvärt sugen på att följa mig nämligen... Men får kanske göra en Håkan. =)
Tror att det kommer vara en väldigt mysig spelning.
Så är det någon som är ledig den 11 november vid 20.00 o en timme framåt, hör gärna av dig!

Hade tänkt gå ut o försöka laga cykeln min nu, men det regnar ju...kul
Inget går som jag vill idag, går ej att boka tvättid och jag som ville tvätta idag. Men bara att acceptera att vissa dagar är såhär.

Lyssnar på Elin Ruth just nu, o då känns det ändå inte så jobbigt att saker inte går som jag vill. =)

I helgen har jag en massa egentid..eller Terese-tid var det kanske det kallades =)
Kommit fram till en massa bra saker. Eller kanske inte..
När jag tänker efter så tror jag faktiskt inte att jag kommit fram till någe alls.. Men en sjuk träningsvärk har jag iaf, inte efter allt tänkande utan efter träningen i fredags o alla promenader jag haft för mig sista tiden =)

Ok, nu bara måste någon följa mig den 11 november.
Bara så ni vet!

O hädan efter kommer jag stenhårt att följa följande mening:
"Killar är skit, ända tills dem bevisat motsatsen!"
Bara så ni vet alltså.


Puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0