Jag törs inte kolla!!!

Jag törs inte...vet inte om det är för att jag är rädd för att det ska betyda förändring eller om jag är rädd just för att det inte ska betyda förändring.

Som ni säkert listat ut så har min rädsa att göra med lägenheten jag fick mail om.

Jag for o tittade på den, tog med Hanna som sällskap, då jag blir så förvirrad o tafatt i sådan stunder. Ville höra någons annans åsikt o tankar oxå. Inte göra nå förhastat som jag annars ofta gör. Men jag glömde ändå kolla vissa saker o så, men det hör väl som till =)

Den var fin...läget är grymt. Balkongen är det största minuset. Hoppas det stämmer som hon sa att dem sagt dem ska tapetsera om och byta ut vitvaror i köket. 

Fick igår veta att jag avancerat från tredje till andra plats. Men ikväll så törs jag inte gå in o kika....tänk om jag fortfarande står som 2:a...då finns det en stor risk att jag kommer bli hemskt besviken (fast jag försöker hålla ner mina förväntningar och intala mig själv att jag inte kommer få den, men tankarna skenar iväg ändå...)
Men står det att jag är nummer ett så måste jag ju flytta...är det verkligen vad jag vill? Min fina balkong då och mitt favvo hörnfönster...? Hur ska jag klara mig utan dem...?


Så tror jag väntar till imorrn, får ta smällen då. Men jag tror min inkorg kommer eka tom och mitt humör sjunka. Fastän det egentligen inte är hela världen om jag får fortsätta att bo där jag bor.
Men jag tror jag skulle må bra av en förändring. Men ni kan väl hålla tummer för mig att jag får det jag vill (fastän jag själv kanske inte riktigt vet vad det är)


Jag har fjärilar i magen! =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0