Pilla inte i fågelbajs!!

Kaffet bubblar i bakgrunden, jag sitter i soffan och äter glass o lyssnar på musik. Ska snart smita ner till tvättstugan och hämta tvätten. Man skulle kunna säga att jag har det oförskämt bra just nu =)
Det enda molnet på min annars väldigt soliga himmel är att jag måste packa idag....  Men än kan jag skjuta upp det lite, dagen är ju ännu ganska nyvaken (är ju söndag, då sover dagen lite extra länge)


Ok, hände prcis något som gjorde att det kom lite stackmoln på min fina himmel. Datorn hängde sig (jäkla dator) men molnen blåste snart förbi då jag hunnit spara det jag höll på med =)

I fredags när jag slutat så köpte jag solskydd och så växlade jag pengar. För ni har väl inte missat att jag åker till Cypern på fredag? Har någon lyckats missa det så är det nog dags att kolla upp både hörseln och synen, då detta är något jag pratar en del om...=)

Sen så var jag duktig och tog mig iväg på ett pump pass, varit lite lat när det kommer till träning sista tiden...men är ju inte lika roligt nu ju när jag måste träna ensam..=(

När jag pumpat klart kroppen så skyndade jag mig att göra mig anständig igen. Skulle få äran att vara med på en tjejkväll. Jo, jag är ju tjej så det var inte i det som äran låg, utan mer för att det inte är "mitt" tjejgäng.
Tacopaj, idol och alias och en del tjatter. Jag o Hanna hade våra egna delmål i alias, och jag måste nog ändå säga att vi var grymma. Ibland är det bra att kunna varandra nästan innan o utan, iaf när man ska spela Alias =)

Det var jag som fick lov att jobba i lördags...jo det var min tur, men inte alla som har förmånen att få jobba lördagar =)  Det gick bra, chefen gjorde ett gästspel. Så en massa folk överallt, men dagen gick fort. 
När jag slutat på mötte jag Marlén o så gick vi o fikade. Dem är roliga, vi gick till Mekka. Men det gäller de flesta fik o likande ställen. Man får inte betala med kort under en viss summa. På detta ställe så låg gränsen på 50 kronor...säger då det.
Vi fikade o pratade en del...hoppas bara jag inte pratade för mycket...hmm...
Sen så var det dags för visning. Matrix stod för kvällens underhållning. Sitta still i 2 timmar med massa frisörer som luktar stark parfym, hårspary , cigarett rök och vittvin (jo, jag vet att jag oxå är frisör o säkert stinker en del jag med, men iaf inte rök o vin....inte då) O kolla o kolla o kolla. Men det var ganska så bra, när visningen var över så var det mat o mingel. Maten var god men minimalisk. Men vi fick inte bara välja på vin o vatten, utan det hade lyxat till det med läsk oxå. Inte illa. =)

Sen så åkte jag hem o lämnade mina saker, klädde på mig lite mer för det var kallt ute. Sen så gick jag o mötte Hanna. Promme till Maxi för att jag ville ha chips =)
Sen prat, svammel. Musik, chips o trocca. Blev en riktigt bra lördag =) Fick skjuts hem så att mina tänder skulle få sitta på plats, iaf tills vi ska till Cypern. Hon är väl för snäll den där typen =)

Jag är så glad, för som det ser ut nu så ska jag få gå på konsert i höst! =) På älskade Moneybroter, han ska ha en spelning på Saga teatern o det är ju ett sådant mysigt ställe. Längtar.
Hade varit skoj att gå när Britta Persson ska spela oxå, men det blir nog svårare att få sällskap till den spelningen, men vem vet.
Tycker lite synd om Hanna, hon ville ju digga Jöback, men så är han i stan när hon lämnar den. Så kan det gå..

Idag ringde klockan o väckte mig, var dags att tvätta. Måste ju ha nå rena kläder när jag ska ta mig i kragen o packa. =)
Ska iväg o rösta oxå är det ju tänkt. För today is the day. Äntligen! Så kanske dem kan lugna ner sig lite sen o sluta trycka massa papper i brevlådan, sluta ringa på min dörr o håll på =)
Ska plåga mig med att vaxa benen oxå...så jag törs visa dem om en vecka.
Vet inte om jag nämde att jag är på Cypern om en vecka? =)

Massa pussar

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0