Rosa string, nakna män och så lite hamburgare på det.

Där sitter vi i godan ro och äter våra pommes och sörplar läsk. När jag plötsligt brister ut i ett skrattanfall. Snett framför mig sitter det en man i medelåldern och kollar på sin mobil. Inget fel i det, sådant gör man ju titt som tätt. Men han har någe lurt i kroppsspråket vilket får mig att kika lite extra. Är som att han gömmer mobilen o kikar liksom i smyg. När jag får se vad det är han gör så börjar jag skratta. Han kollar nämligen på män, nakna män. Han börjar uppifrån och arbetar sig nedåt. När han kommer till biten han söker så zoomar han in området. Man kan säga att han gör en "penis förstoring". Jag skrattar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tar ett tag innan jag kan förklara läget för Hanna. Men det tar inte slut här. När mannen avslutat sin hamburgare så går han bort med brickan, som man ska göra. När han sedan återkommer till sin plats så böjer han sig ner för att plocka upp sin väska och avslöjar då att han bär ett par rosa string... Vi skrattade så till fick ont i magen. Men alla är vi olika, och tur är väl det. :) Undrar just hur denna resa ska sluta när den börjar på detta vis ;) Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0