Då är det officiellt.

Japp. Tror precis att jag blivit norrlänning på riktigt. Jag fixar palt. Mamma frågade ett par gånger hur det var fatt...nja, men hon trodde först det var blodpalt. Men då sa jag stopp o pålägg =)
Har dock inte smakat på palten ännu, kanske inte går att få den god när man inte är äkta norrlänning =)
Men jag tro på detta jag. Har till o med köpt lingonsylt, jag som inte gillar lingonsylt. =) Ska det vara så ska det vara på riktigt.

Fake it til' you make it, det ska bli mitt motto. När det gäller det mesta =)

Hae varit på två danskurser i veckan, men abstinensen är inte stillad, så får helt enkelt lov att fara o dansa imorrn.
Men först ska det jobbas, bla en navel som ska bli punkterad. Sen så hopper jag att jag ska träna lite oxå, var längesedan sist. Men sådan sjuk träningsvärk i vaderna sen grundstegen i bugg. Illa illa =)

Nu är ena kastrullen färdig.

Om vi inte höres igen, så beror det helt och hållet på att jag försatt mig i paltkoma, som bör =)

Men borde vakna upp snart igen, annars har jag gjort nå riktigt fel....

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0