Besök

Nu har mitt besök lämnat mig. Känns alltid lika tomt...men tur jag väntar på besök just nu. Då blir kvällen inte lika tom iaf.

Har haft det jätte bra. Svinkallt ute ena dagen och snöigt o blåsigt den andra. Men det är nog det enda jag kan klaga på =)

Fick jätte bra presenter. En super fin röd termos passar alldeles ypperligt här hemma =) Och så ett nytt objektiv till kameran. Så nu kan jag komma nära, kan inte riktigt med det ännu. Men får jag öva lite så kan jag bli farlig =) Fick så fina blommor, så dem är förevigade...massor med gånger =)

Fick oxå upp min nya dator. Är den jag använder mig utav nu, men jag är inte alla van. Trycker på fel knappar hela tiden. Och musen är supersnabb o far överallt o ingenstans. Men sällan direkt dit jag vill =)

Så finns en risk att detta inlägg kommer ha extra många fel. Skyller lite extra på datorn....=)

Men den är fin o bra. Kan ju ha den vart jag vill och flytta omkring den även när den är på. Vilken lyx =)
Så kan jag ju kolla på kort, mycket roligare att se dem på en stor skärm o inte bara den lilla på kameran. Men ibland kan man ju undra vad det är man har fotat...

Konstigt bara, för jag törs knappt röra den från bordet. Och det är så ovant att den kan stå rakt o inte på lut. Det var ju som den andra tvungen att göra sista månaderna.

Lyssnar på Timos första skiva. Den är inte så dålig den inte. Vissa låtar bättre än andra, men det är väl så det brukar vara =)

Ska nåla fast lite mönster nu, sen så blir det kanske en promme i mina nya termobrallor =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0