En bra dag, men en hemsk morgon

Igår var det onsdag, om det var någon som missade det alltså =)

Och jag gjorde nästan allt som jag sagt jag skulle. Jag ringde dock inte ett av samtalen som jag tänkt. Men jag får göra det en annan dag. Är ju inget jag måste, men någe jag borde pröva.

Beställt knäskydd, skulle nog komma in redan till imorrn. Varit på banken o öppnat konto, träna gjorde jag oxå. Sen så stressade jag hem o åt o hade mig innan jag ilade iväg till Å-hem och glodde på hela första säsongen av solsidan, den var bra, men kära någon vad det kröp i kroppen ibland!

Hade en riktigt bra onsdag, men ett minus är att det tydligen är ett års väntetid hos folktandvården.....fattar det inte alls..men men.

Gick inge bra för mig att somna. Tänk så mycket enklare det vore om man kunde stänga av tankarna. Skulle iaf underlätta en hel del många gånger.
Men jag måste ha somnat iaf, för vaknade först halv nio....klockan borde ha ringt o väckt mig vid sju redan.... Så blev en hel del stress. Bussen hade jag missat så blev till att cykla. Tur för mig så var det inte så kallt ute idag. Jag hann, eller kom 9.01 till jobbet...får väl godkänt med tanke på omständigheterna.
Vet inte alls vad som hade hänt med min väckning....=(
En dag som börjar med en försovning blir en underlig dag...


Jag ska visst gå kurs på söndag. Känner mig laddad men nervös =) Hoppas bara jag får en bra partner.

Nu ska jag ta mig en kopp te innan jag ska plocka undan. Imorrn blir det fika här innan det bär av till dans. Ska bli kul=)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0