=)

Jag är på ett riktigt toppen humör just nu. Ologsikt men ändå så logiskt =)
Varit o tränat, ett så roligt pass. Rätt ledare, rätt humör o rätt form. Då kan man inte annat än bli glad.

Men humöret var på botten ett tag, men jag bestämde mig för att det fick komma upp igen.
Min mobil valde att jäklas på det värsta av de värsta sätten. Den började med att ta bort alla sms...det var tråkigt men det gjorde väl inte så jätte mycket. Men sen så tar den bort allt som fanns i kalendern...då brakade det samman. Varför???
Men sen så insåg jag att det inte var mycket att göra. Ta ett glas mjölk o gå vidare. (haft mjölk i tankarna hela dagen)
Men dumma dumma mobil!
Då släpper vi det.

Blivit vuxen oxå. Börjat tänka på olika sparformer... Inte lätt att bli så vuxen. Är ju som en djungel....=)

Fick besök på jobbet idag, en klasskompis från gymnasiet har flyttat upp. Hon var sig lik.
Får se om jag kommer springa på henne nå mer...

Hade en knasig kund idag. När hon skulle betala så funkade inte hennes kort. O hon vägrade gå o pröva i en bankomat, det var uteslutet. Men hon kommer inte med någe annat förslag, o det ver ganska mycket pengar hon skulle betala. Eftersom min nästa kund sitter o väntar så frågar jag kunden med betalproblemet om hon hade möjlighet att komma in imorrn o betala. Då suckar hon o säger att ja, hon får väl åka ner på stan enkom för det så(!!!!!) VA? Här är jag snäll o hjälpsam o så blir hon inte ens tacksam. Utan tycker snarare att det är till ett besvär. Inte det minsta generad är hon, verkar inte ens tycka det är pinsamt.
Jag säger då det...

Anmälde mig till en kurs idag. Får se om jag får något mail om att dem funnit mig en partner. Hoppas bara han är trevlig, o gärna snygg. =)
 
Här sitter jag o skriver i bloggen för andra dagen i rad....kanske måste skaffa mig ett liv? =) (det var inte alls en pik eller så, hoppas den gick fram) =)

Bara en dag kvar innan det är dags för onsdag =)


Pusselipuss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0