Borde få en till dag på helgen två är för lite!

Helgen börjar ju på fredagen, oavsett om man ska jobba eller ej under helgen. Är ju som ändå nå speciellt med Fredag, Lördag o Söndag. Bara av att läsa namnen på dessa veckodagar gör en ju lite gladare =)

I fredags så var det mycket på jobbet, så dagen gick snabbt. Sen så irrade jag runt på stan lite, köpte en del saker, nödvändigast var helt klart knäskyddet.
Men jag skippade att inviga det, då jag hade träningsvärk sen sist jag var iväg.
För att lätta upp mitt dåliga samveta över att jag struntade i träningen så gick jag hem. Då kändes det lite bättre iaf =)
Gjorde mig redo för dans, hann även fika lite med Hanna innan vi for iväg.
Ja, vet inte vad jag ska berätta mer om den kvällen, så struntar i det.

Var hemskt trött när klockan ringde o väckte mig på lördagen. Men bara till att masa sig upp. Min första kund kom aldrig, det var hon som skulle ha den där 50-tals frisyrer jag tror jag nämnt tidigare. Eftersom det inte stod nå nummer till henne så är man ju orolig att hon tänker komma ett annat datum....jaja. När jag slutade så åkte jag iväg o inhandlade en massa bra saker =) Innan jag satte kurs mot lägenheten o ugnen.
Här skulle bakas bullar, massa bullar..och en pizza till middag.
Gick bra, och jag chockade mig själv genom att diska vart efter. Så vet många som skulle tappat hakan om den var här då =)

Inte heller fick jag sova nå länge idag. Skulle iväg på en buggkurs, och dem tyckte att 10 var en lagom tid att börja den....snark...  Men jag tog mig dit och snurrades hit o dit o om o kring. Var kul, men hemskt intensivt. Nu känner jag mig laddad inför tisdag då min "riktiga" kurs börjar.

Jag är supernervös....imorrn klockan 14.00 kommer det en kund som jag ska göra hål i naveln på....=S
Hjälp mig! Tur jag kan läsa på ordentligt, måste bättra på minnet...då ska nog allt gå bra. För jag vet ju ändå hur man ska göra...men ändå läskigt.

Nu är det hemskt nära till Ö-vik...börjat förberede lite lite granna. Musse är iaf fullproppad =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0