Klassfest

Fick papper om att det vankas klassfest... Vet inte riktigt hur jag ska göra. Om det är värt att gå...får klura lite till helt enkelt.

Igår var det en bra dag, hade en del roliga kunder på jobbet, en som bara ville ha kvittot om det innehöll ett nummer. Och så en som frågade ut mig om en massa konstiga saker. Så det var en bra dag på jobbet.

Gick o tränade efter det att jag slutat, det var tungt... Kan bero på att jag utmanade mig vissa låtar =)

Sen så for jag hem snabbt som attans och gjorde mig iordning innan jag knallade bort till Ålidhem. Där väntade en helt underbra två rätters...eller det var tre rätters, men två får högsta bestyg, även uppskrämda =)
Den tredje får helt klart ett starkt G iaf..

Innan jag knallade bort till Ålidhem så hann jag med att vara trotsig mot äggklockan min. =) Inte alla som törs det inte =)

Sen så lyxade jag till det med taxi hem....kändes otoligt slött, men hade inte så många andra alternativ...

Idag så har jag oxå haft bra kunder på jobbet och så gick jag en långpromme i det fina vädret.

Nu laddar jag för fullt inför P3-Guld....=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0