Lat start på det nya året

Första dagen på det nya året gjorde jag inte mycket, törs inte skriva hur lite jag gjorde. Men inte var det mycket inte =)
Andra dagen blev jag lite mer aktiv. Jag både städade undan från nyårsfirandet och pallrade mig iväg o tränade.
Men idag, den tredje dagen har varit allt annat än lat. Jobbat, o trodde jag mest bara skulle få sitta, men det dök upp en del jobb ändå. Sen så blev jag bjuden på mat när jag slutat. Lyxigt värre =)
Dock var det ingen kanon mat, men alltid kul att pröva nya ställen. Var sjukt mysigt där inne, så det drar upp betyget något. Synd bara på maten....
Sen så fixade jag Hannas hår, blev först grått...men slutade fint. Tycker då jag iaf.
Nu ska jag snart sova. Inte lätt att få en sådan här dag efter allt slappande =)

Kommer bara vara orolig o nervös några dagar nu, men det hör som till. =)

Håll nu tummarna för mamma min imorrn. Nu måste allt bara vara bra...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0