Vecka ett

Då var första vecka slut.

Har för mig varit en bra vecka. Jobbat två dagar varit ledig två o så jobbat två dagar igen, tänk om alla veckor kunde få vara sådana =)

Jag har hunnit med att fixa Hannas hår, tvättat, tränat, sprungit på stan. Dansa, sett bio, ätit en hel massa o även slappat en hel del =)

Var dans på folkets hus i veckan. Det blev en bra kväll, fastän vi var lite lätt skärrade innan =) Lite annat än där vi brukade vara, lite mer folk o lite mer konstigt folk. Men många trevliga bekanta, så det blev en bra kväll som sagt.

I fredags så pallarde jag mig iväg på ett spinnings pass....kära någon. Jag var helt slut, o då hade vi knappt ens avslutat uppvärmningen. Då känner man sig i bra form =)
Men jag överlevde hela passet, även om det var på håret =)
Men det allra värsta med spinning är att man får så ont i rumpan, efter sadeln. Så man får stå o klippa dagarna efter ett pass =)

Himlen är oskyldigt blå var filmen vi såg. Det var en bra film, tyckte iaf vi. Lite lång, som alla filmer verkar ska vara nu för tiden, men tiden gick fort o det är väl ett bra betyg =)

När jag slutat jobba på lördag, (jag hade jobbat i 2 timmar o suttit av resten av tiden) så tog jag mig hem o gjorde mig iordning för kvällen.

Pizza o vin, lite chips o någon cider o en hel massa prat o gamla tider. En bra början på kvällen helt enkelt. Sen buss ner på stan, där vi hade bestämt att vi skulle gå ut på ett ställen med målet att mest sitta o kolla på folk. Det gick sådär...men nästan iaf =)
Men drömmarna om mackor blev tillslut allt för starka...så vi lämnade utestället och begav oss upp till Subway istället. Mums....=)

Men efter allt ätande under gårdagen så känner jag mig svälld idag. O så skippade jag träningen, det gjorde inte saken bättre. Men bara att ta nya tag vecka två =) Börjar med ett powerstrike pass imorrn.
Nu ska jag baka lite godsaker...hoppas jag  =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0