Ledig torsdag =)

Som så många andra har jag varit ledig idag.
Sov länge o hade det bara bra, innan jag tog itu med verkligheten =)

Började med att tvätta så jag ska ha nå att packa (när jag nu får tummen ur o börjar packa...snart...) sen så gick jag o handlade. jag gick dit för jag tänkte att jag skulle ta bussen hem. Var härligt att gå då det var som sommar i luften. Handlade och gick mot busshållsplatsen. När jag kom dit så såg jag att det stod folk och väntade så det bådade ju gott. Men när jag sen kollade när bussen skulle gå så insåg jag att jag missat den med ca minuter...o nästa gick först om 40 minuter...väntade ett tag men sen kom jag på att jag kunde gå till en annan hållplats där det går en annan buss som oxå går förbi där jag bor. Så tog mina kassar och gick. Var nästan framme när busses susar förbi mig...=( Kollar och ser att det är 30 minuters väntan innan nästa går. Så det slutade med att jag gick hela vägen hem....vad jag önskade att jag hade tagit cykeln, för kassarna var inte att leka med.

När jag kom hem så var jag helt klart värd en vila i solen (som valde att visa sig en stund)

Nu har jag klet i både håret och ansiktet, ska ta bort det snart och efter det ska jag väl packa.....suck...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0