För mycket av vissa saker & för lite av andra

För mycket att göra på kvällarna och för lite ork att skriva när jag väl har tid.

Jag har tänkt att jag ska skriva ett inlägg om min helg..den förra alltså. Men det har inte blitt ännu. Sen tänkte jag skriva om min goda middag i måndags...men inte heller det har jag gjort. Och vi ska inte ens tala om det där inlägget om godis som jag sagt att jag ska plita ner.

Så jag tänkte (mest bara för min skull, så jag kan släppa det sen) att jag får skriva ner detta nu. Eller iaf det om tapas och taco.
Godis inlägget får bli vid ett senare tillfälle...har det som i huvudet, all klagan jag ska få ur mig. Men det känns som att det kan bli ett långt o virrigt inlägg o det har jag inte ork till nu....

Lördagen får komma först.

Under dagen så tog jag mig ut i det fina värdet. Tog med Canon på en promenad längst sjön. Gick ganska så bra, men det blåste lite väl kallt.

När jag kom hem så insåg jag att jag beräknat lite fel, i af med tiden. Så fick stressa för att hinna med bussen till stan.

Då var det äntligen dags att äta på tapas, vi var där tidigt eftersom det bara fanns drop in bord kvar. Vi hade tur och fick det sista bordet för den sittningen. Maten var god, vinet gott, sällskapet väldigt trevligt. Så jag ska inte klaga på mycket, utom det att fingrarna luktade rökträka ganska så länge efteråt =)
Kvällen avslutades med en film o ett päron =)

I måndags så var det taco som stod på menyn. Middag på distans var trevligt. Maten blev god.  Det får helt klart bli fler gånger. Både den maten men även middag på distans =)

Veckan har gått fort. Men nästa vecka kommer bli tusen gånger bättre. För då är det äntligen över  med ensamheten på jobbet =) Jihoooo!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0