Semlor!

Då äntligen var det dags, dagen man får frossa i semlor. Som jag har längtat!
Okey, ska erkänna jag har redan ätit nån semla i år....hmm....kan inte ljuga för er, inte nån utan några...eller rättare sagt en hel del...
 Men idag får man äta, en eller en massa, utan att någon kollar snett =)
Träffade järngänget för en lunch, en lunch som innehöll bland annat en semla. Den var god.

 Sen så får jag lov att erkänna, jag var elak...idag var hon en väldigt snäll tant, super snäll faktiskt =)
Hon hade med sig semlor till mig o min kollega. Men eftersom jag är ensam just för tillfället så innebar det att det blev dubbelt så många till mig!!!

Gräddiga pussar från semmeldrottningen ;)

 Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Pelle

Det är du och Bert Karlsson :-) (han älskar ju semlor å)

2011-03-08 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0