Babbel

Läste ut 2 böcker under min semester, inget unikt med det men jag har inte kommit till det relevanta ännu. =)
Jag lästa från pärm till pärm! Japp, ni läste rätt =) Från första till sista sidan. Detta verkar ju inte vara någe särskilt tycker väl de flesta, men de som känner mig, de vet att detta är någe utöver det vanliga =)

Drömde en del knasigt under resan oxå, bland annat detta:
Min chef ringer till mig o säger att jag fått sparken.
Hon hade haft svårt att välja vem av oss som skulle få gå,
men eftersom jag skriver sämre än min kollega så blev det jag
fick lämna jobbet.
Inte snällt alls ju =)

Sen så råkade städerskorna ta min pyamas...eller det var ett svart linne jag sov i.
Jag frågade efter det i receptionen, men de hade ingen aning. Men de skrev en lapp.
När  vi checkade ut så hörde vi efter igen o då hade de linnet där bakom...men nu var det inte
svart längre...nu är det brunt. Starka blekmedel =)


Jobbade första dagen idag..med en grym huvudvärk..huvva vad jobbigt,
orkade inte ens fara o träna. =(

Kom fram till två saker medans jag stod där o arbetade,
långa tanter är mer skrämmande än korta
o
jag är SJUKT less på att prata om alla "fina" hus som rivs i stan o bibliotek!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0