Hippelihippa för en mö

Igår var det dags. Äntligen, vet inte hur länge till mina nerver hade klarat av att vänta. Har ju varit så rädd för att försäga mig, drömt om att jag försagt mig o då fått skäll. Men i livet utanför drömmen så klarade jag mig faktiskt. =)
 
Vid 14 så överraskade vi den blivande bruden på jobbet. Hon såg lite snopen ut =)
Fixade hår o smink så hon blev vackrare än vanligt... O så fick hon en väldigt vacker klänning på sig =)
Sen så bar det iväg på spa. Där hon blev inkastad i duschen innan hon blev inpacketerad i bla. plastfolié. =)
Vi andra plaskade omkring lite o bara hade det bra.
 
Sen så var det dags för lite lunch, men då hade ju kafeterian stängt...Men i sällskapet så fanns det två stycken  som jobbade/jobbat på stället. Så det fixade så vi kunde äta iaf.
 
Sen blev det lite "lekar". Jag hade fixat några frågor om/kring äktenskap. Fel svar = en cakepops, rätt svar = en cakepops till mön. Fanns nio stycken varav en var fylld med lite chili. Gällde att försöka undvika den alltså.. Ganska så kul att den var kvar till slutet. Nästsista =)
 
 
 
Sen så var det lite skulptering av lera. Inte det lättaste alla gånger =) Men kul.
 
Efter det så blev det till att göra sig redo för kvällen. Vi hade tur, för det var inte så mycket folk, så vi kinde bre ut oss ganska så ordentligt.
När vi var redo så var det dags för en tipspromenad. Den blivande maken hade fått svara på lite frågor o nu skulle vi gissa vad som var rätt. Som tur var så fick hans blivande maka flest rätt =)
 
Middagen blev på Tapas, gott gott.
Där blev det paket utdelning, paketen innehöll saker som var förknippade till en viss händelse/minne man hade med Bruden.
Hon var duktig o tog nästan alla på en gång =) Roligt att få höra historierna bakom paketen oxå.
 
Sen så var vi några som gick vidare till o dansade lite.
 
Var en lyckad dag och kväll..det tror jag att vi alla tyckte
 
Så tack till den blivande Frun, för utan henne ingen hippa =)
 
Puss puss
 
(har säkert glömt någe, men fick med mycket iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0