Hjälte!

Japp då var man en hjälte även detta år =)
Känns helt ok om ni frågar mig.

Är medlem i Bris...fast känns fel att säga att man är medlem när man inget annat gör än betalar in medlemsavgiften.  Men det gör mig inte till en mindre hjälte för det =)

Har som lite dåligt samvete just när det kommer till bris...

Vi busringde dit från telefonkiosker när jag var liten... Det var ju gratis o vi hade inget telefonkort så vi kunde ju bara ringa gratissamtal (tro mig vi ringde till andra ställen som heller inget kostar, men det ska vi nog inte ta upp här) Vi prövade oxå att ringa samtal där mottagaren skulle betala, men det funkade inge vidare, inte många gånger iaf.
Men Bris fick ett par samtal, då tänkte vi nog inte riktigt på vad vi gjorde men nu kan jag ju önska att jag kunde gå tillbaka o nypa oss alla i armen. Var ju inte så snälltt att busringa dit när det faktiskt finns folk som verkligen behöver ringa dit. Så jag ber så mycket om ursäkt o hoppas att barn idag inte gör samma sak. Men vilka barn går till en telefonkiosk idag egentligen? =)

Men det var då o nu är nu och nu är jag ju en HJÄLTE =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0