Inte som alla andra

Idag för ett år sedan så var jag i Ö-vik. Hade dansat hela helgen o träffat en person som funnits i mitt liv under många år, men som jag inte träffat förrän denna helg.
När söndagen kom o det var dags att säga hejdå, så får jag reda på att jag visst kommer få besök under våren. Haha, blir mitt svar, det där har jag hört från så många personer under åren och inte en enda har tagit sig upp o besök mig. Då kommer svaret (som jag oxå hört många gånger, från olika personer) "Men jag kommer komma upp, jag lovar. Jag är inte som alla andra jag ska visa dig"
Fanns till o med vittnen som hörde detta, o du använde dig till o med utav dem.
Nu har det alltså gått ett år, våren kom o gick...lika så sommaren, hösten o vintern.
Fick jag någe besök? Tror inte jag behöver besvara den frågan =)
Jag visste ju redan detta från början, så jag är inte direkt förvånad, jag är van =)
Inte för att det gör så mycket, tänkte bara att jag skulle ge lite dåligt samvete o en påminnelse att man inte ska lova saker som man ändå inte kommer hålla =)

Hoppas ni haft en bra helg.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0