Vatten, massa vatten!

När jag kom in på jobbet idag så trodde jag att chefen var där och hade börjat spola fram varmvattnet. Men hörde bara att det rann någonstan ifrån,  men ingen av schamponeringarna var igång. Sen så lät det *slipp slipp* kollade ner o ser att det är en massa vatten på golvet.
Då har en slag sprungit läck så det rinner som tusan. Suck!
Stänger av kallvattnet o då slutar det. Så för en gång skull så har vi varmt vatten, men då inget kallt...
Ringde chefen som tog med sig "pick o pack" o kom ilande. 
Eftersom jag hade en kund när jag började så hann jag inte torka upp vattnet, men la ut en massa handdukar.
Men de var snabba så på bara lite mer än en timma hade det bytt ut den trasiga slangen o allt funkade som det ska.
När jag skulle tvätta håret på min kund fick chefen ha koll på hinken =) Men det gick bra det med.

Kan inte ha runnit vatten så länge (tack o lov) Men vilken tur jag jobbade idag...undrar just om detta hade hänt nästa helg, när vi ska ha stängt....då hade det nog mest bara varit vatten o inget golv alls.

Kunden jag hade kan man ju oxå diskutera, men det ska vi inte gör. =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0