Vecka fyras helg.

Haft en mycket bra helg.
Började som redan i torsdags egentligen, så var det festligheter. Var trevligt, kul att träffa folk som jag inte sett på länge. Men man var lite sliten o tanken på att man skulle behöva kliva upp o jobba dagen efter gjorde ju som inte direkt saken bättre. Men god mat o trevligt sällskap var det iaf.

Fredagen gick snabbt på jobbet, sen så var jag duktigt o tog mig iväg o tränade lite.
Kvällen slutade med dans, vilket var kul =)

Lördag blev mysig o avslutades med en väldigt trevlig middag på stan. Lite umgänge på Nydala innan hemgång.
Men då kändes det, blev som påtagligt på någe sätt. Inte kul att behöva gå hem ensam.....

Idag har jag slöat =) Men tog mig i kragen o for o tränade lite. Blev 4 gånger denna vecka...vette fasen när jag var så flitig sist =)

Nu känner jag mig bra trött, får kanske pallra mig i säng snart.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0