Det snurrar i min skalle!!!

Allt bara går omlott o snurrar runt. Vart var det jag såg vad? Vad har jag egentligen gjort?
Sjukligt bra semester får jag ändå lov att sammanfatta det till =)

Men det är inte bara det som snurrar i min skalle...

Igår bokde jag en weekendtripp till stockholm....ungefär 38 dagar dit, men då blir det som en liten semester igen =)

Sen så har jag fått en fråga som jag inte riktigt kan släppa...är ju någon jag velat länge o vem vet om det dyker upp något sådant erbjudande igen..  är ju som egentligen en ganska så bra tid, på många olika sätt....

o man lever ju bara en gång....


Imorrn ska jag o fota insidan av mina händer....dags att gå o sova så jag orkar kliva upp i ottan..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0