Cirkus!

Japps, imorrn ska jag på cirkus...blir nog bra. Men träsmaken rumpan brukar få uppleva är ju inte någon hit direkt. =) Haha, jag börjar verkligen bli gammal ja, men man är ju inte 26 längre =)

Idag har jag bara hållit mig inne, sådant riktigt busväder ute, vill inte ens titta ut ju.
Men igår blev det ju riktigt bra väder på kvällen, vem hade kunnat ana de? Men det beror nog till stor del på att jag släpade med mig ett jätteparaply under en två timmars promenad...blev inte ens mulet då ju =)
Sjön fick sig ett varv. Mer än så tänker jag inte berätta...iaf inte nu...o troligen aldrig. Iaf inte om man ska se till statistiken. O siffror kan man väl lita på, är de inte så? =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0