Gnäll o klagan...mest i alla fall

I torsdags blev jag drogfri, hade då knaprat Ipren i 15 dagar...totalt 45 tabletter.
Ett allvarligt missbruk...eller nja.
Men i torsdags blev jag som sagt fri....men som många vet så är det lätt att ersätta ett beroende med ett annat. O då jag inte alls kände mig bra o behövde tröstas på någe sätt så började jag att tröstäta.... 
På fredagen var det så illa så jag stod bara inte ut, hjälpte inte ens att äta, så då tog jag till en ny drog. Denna gång fick det bli pronaxen. Men inte tänker jag sluta med mitt tröstätande för det, så just nu är jag dubbelmissbrukare =)
Dessa tabletter får jag äta i max 5 dagar. Har jag sedan inte blivit bra så ska jag söka hjälp o gnata o tjata.
 För hur länge är "vänta ut"...är det två veckor? en månad? Jag har väntat länge nog tycker jag.

Frågan är ju hur jag ska lösa mitt tröstätande....kanske ska vänta ut det oxå =)

Nepp, nu ska jag ta mig en bulle eller liknande. ;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0