Klar!!

Iaf med nästan alla saker som stod på min attgöralista.
Skjöt upp lite till imorrn, men så får det vara.

Sen så strular det ju. Mitt visakort är giltligt till o med juni....o ska resa i juli. O det betyder att hotellet inte vill acceptera det...känns surt. Men vad göra? Har försökt maila dem, men att formulera sig sakligt på engelska är inte min starkaste sida....tyvärr
Mailade även till banken, får väl se vad de säger.

Vid lunch så kom de o räddade oss från pipandet på jobbet, men de vill inte erkänna att de har gjort någe fel...nej, är visst vi som har starka produkter....säger då det =)

Imorrn bär det av till vårdcentralen igen....denna gång känns det som jobbigare än sist. Är nog för att jag fick hopp sist jag gick därifrån, men denna gång så känns det inte som om det kommer sluta lika lyckligt...
Jag är så less på detta, o jag blir så tråkig för jag bara klagar ju o gnäller.... Förlåt!

Håll tummen igen är ni snälla.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0