Lite tomt var det här =)

Så skriver väl lite idag, bara för att jag är så snäll ;)
 
Kör en sammanfattning tror jag, blir enklast så..=)
 
Påsk:
 
Den var bra, mysigt att vara hemma ett tag. Vann inget på travet...gick iof inte direkt back heller så får vara nöjd. Sen så blev det lite solande o en massa ätande =) Fick ett toppenbra "påskägg" (var en hel skokartong) fyllt med lakrits i alla dess former, mums!!
 
Uppsala:
 
Där var jag förra helgen, det var väldigt trevlig, men tiden går så jäkla snabbt! Massa gott o äta o trevligt umgänge, vad mer kan man önska liksom? =)
 
Nu är det snart dags för en ny vecka, o de har ju som lovat att det nu ska komma finväder, eller iaf varmväder, hoppas hoppas de har rätt!
 
Dags att deklarera tror jag, så man får det gjort...
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0