Ojojojsan!

Jag måste ha varit superdupermegatrevlig idag, eller också var det bara den typen av kunder idag, men jag tror på det första. =)
Har skramlat ihop 185 kronor i dricks, sen så fick vi en tårta o wienerbröd också, inte illa alla ju =)
 
Fick även frågan om jag hade gått ner jättemycket i vikt?
 -Nej, det har jag inte.
-Du såg så smal ut så jag trodde det, o det var inget negativt!
Hmm..hur ska man tolka det egentligen?
 
Har även tagit ett beslut idag, men jag ångrar mig lite redan nu... Jag ska börja ära ingefära varje dag...rå... o det är inte gott... =( Men det ska vara bra mot svullna och värkande leder. Så jag ska ge det ett ärligt försök, för tyvärr så börjar värken komma igen =( Det går långsamt o försiktigt, men jag känner igen det. Vissa dagar är helt ok, andra är sådär.... Det är fortfarande bättre än vad det var innan resan, men det är värre än vad det var för någon vecka sedan. Så hoppas på att dessa mindre goda skivor med ingefära kommer hjälpa, så kanske jag slipper smärtstillande, på ett tag iaf.
Nu har jag gnällt också, men jag har en tanke på hur jag ska kunna gnälla av mig utan att det behöver drabba er. Så får se om det blir så, ni lär ju märka om gnället avtar här. ;)
 
Nu ska jag ge hockeyn min fulla uppmärksamhet....eller delar av min fulla uppmärksamhet iaf =) Hade ju hoppats på Luleå denna match, så det blev lite mer match utav det hela...men just nu ser det svårt ut...
 
Puss puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0