Tror jag kommit på det nu!!

Jag tror jag vet vad jag ska göra =)
 
Om jag har tid och ork så ska jag göra en provomgång imorrn. Sen så ska jag tvinga folk i min närhet att pröva o berätta vad det tycker, om det funkar eller om jag ska göra något på någe annat vis...eller börja om helt från början kanske.... Men det sista hoppas jag att jag slipper =)
 
Ska bli intressant att se hur det går med formarna också, men jag hoppas att det kommer gå smidigt, annars kommer jag bli galen här framöver! (o det vill man ju undvika (; för allas trevnad)
 
Imorrn ska jag nog hämta mitt förnyade körkort, spännande =)
 
Men nu ska jag fixa mig en kopp varmchoklad o mysa ner mig i soffan. Är så ruggigt ute så en dag som denna är det precis vad man behöver.
 
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0