En sådan dag...

Huvva..idag har det varit jobbigt. Jag har varit sur, ledsen, arg och less...i en salig blandning.
 
Kunderna har varit dryga (eller har känts så) chefen kom in o gjorde typ inget alls...
Jag har behövt prata om sådant jag inte vill prata om alls...
 
Denna känslostorm har flera förklaringar, dels att tiden börjar ta slut, dels att det är ca 2000-saker som står på min att höra lista och jag orkar inte ta itu med något. Sen så har fingrarna bråkat...de som var så snälla när jag var hos läkaren i förra veckan. Men den störta anledningen att jag pendlat så mellan förtvivlan o depression, det beror nog på att jag fuskade lite med maten...hade ingen matlåda med mig o ides inte gå ut o handla...är energin slut så blir humöret det med ;)
 
Nya, bättre och förhoppningsvis gladare tag imorrn =)
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0