Förnekelse, ljuva förnekelse!

Då var semestern förbi, den som jag inte ville komma till, den som blev magisk.
 
Här hemma är sig inte likt, o än mer olikt kommer det bli. Får se om jag blir av med det jag tänkt bli av med, eller om jag får köra iväg det sen. Tv-bänken är iaf borta, det gick snabbt.
 
Tror att en av böckerna jag höll på att läsa också kom med i någon låda...frågan är bara i vilken o med vilket mål?  Kungsör? Tippen? Myrorna? Jaja, den var i vilket fall inte särskilt bra...hade inte kommit så långt in i den, så kanske inte kan avgöra det egentligen. Får väl se om den dyker upp någonstans, någon gång.
 
Jag har inte huvudet med mig alla gånger, glömde laddaren till telefon på jobbet i fredags...smart! Tur att man kan ladda via datorn, annars hade jag ju behövt pallra mig till jobbet idag. Huvva!
 
Hade tänkt lägga ut ett kollage med bilder från semestern, men ångrade mig, tänkte att nu säkert är less på att bara få se bilder.. Men jag kan bara summera semestern som jag gjorde ovan, den var magisk! =)
 
Fortsätter att leva i min förnekelse, en stund till iaf. Orkar inte med verkligheten just nu..
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0