Bara gnäll o gnäll.

VARNING!!!!
Läs inte vidare om du inte pallar att höra min klagosång.

Så, då är ni i alla fall varnade, så läser ni vidare får ni stå ert kasst o skylla er själva.


PANIK!
Paniken är här o det med besked. Sista måndag-fredag-jobbveckan. Sista gången jag sitter här ensam en onsdag...
Endast en sovmorgons-tisdag kvar...
Allt, precis allt känns som ett avsked ett avslut.

Lägenheten är sig inte lik.. Jag fyller igen spikhål på kvällarna. Slänger bort jobbkläder (sådana som fått fläckar från bla blekning)
Planerar vad jag kan köpa hem i matväg, så att jag hinner äta upp allt innan det är dags att flytta.

Inser vad jag kommer lämna..vill inte riktigt inse det..vill INTE lämna det.
Marlén är det ok om jag packar ner dig i en låda och tar med?
Jag tror att du förstår mitt val, men förlåt!

Nu får det vara nog, kryper tillbaka till förnekelsens härliga värld en liten stund till.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0