En dag för nio år sedan.

Jag visst det, att det var idag fast för nio år sedan som jag gjorde min första dag på salongen. Jag förde dagbok när jag flyttade hit och här nedan är det jag skrev om idag, fast då:

 

"16/9-2004

Jag åkte till Salong Elegance och jag hade en klippning på morgonen och sen kom hennes bror och han gav mej 40 kronor i dricks. Sen hade jag en läggning och den hade jag fruktat med det gick riktigt bra jag fick en massa beröm och det blev fint. Sen så gick jag på lunch och när jag kom tillbaka så hade jag en herrklippning och sen fick jag sätta på färg på en av hennes kunder och så hade jag en klipp och sling, en kille sen var det bara att städa och gå hem."

 

Om jag skulle ha fortsatt med att föra dagbok så vet jag inte vad jag skulle ha skrivit om idag... Jag vet verkligen inte. Har hänt så mycket sen den där dagen, så väldigt mycket. Har lärt känna massa underbara vänner, folk som betyder en hel massa för mig. Jag har lärt mig nå grymt mycket om mig själv.

Får vara så...ni ska veta att jag har bävat för denna dagen...  Jag flyttar till människor jag saknar men samtidigt så innebär det att lämna folk som jag kommer sakna som tusan.  

Puss puss o tack för allt UMEÅ!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0