6 månader..

Jag är ändå lite rörd här där jag sitter i min fina röda soffa.
Jag har inte skrivit något på 6 månader, men jag har ändå trogna besökare, tänk så förvånade ni kommer bli nu när jag tagit mig i kragen o skrivit ner ett litet inlägg =)
 
Har hänt en del på detta halva år. Jag har bytt jobb, har nu som ett o ett halv, funderar dock starkt på att säga ifrån mig det där halva, för det ger mig mest bara ångest. Huvva så jag ogillar det...
Sen så har jag börjat plugga lite, så om många månader så kan det vara så att jag är undersköterska...ja, det fick bli så, tror det kommer öka mina chanser att få ett fast jobb i framtiden.
 
Jag har flyttat in ordentligt i min lägenhet, trivs nå sjuktbra!! Men vissa dagar är saknaden av Umeå jobbig, men ska nu snart åka upp och hälsa på =) Ska få träffa en helt ny (iaf för mig) person. Ska bli så kul =)
 
Annars så är väl saker o ting ungefär som vanligt...
 
Nu ska jag kleta färg i håret o sen ska jag leta fram dammsugaren....skojsigt värre ;)
 
Puss puss

Kommentarer
Postat av: M

Umeå saknar dig nått enormt ska du veta.

2014-10-26 @ 17:25:08
Postat av: M

Umeå saknar dig nått enormt ska du veta.

2014-10-26 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0